Tengku Hanis

exo-tao panda baby

Assalamualaikum


ayda {fifteen}. malaysia.
derp

Thanks for viewing my blog. Do follow. Leave your footstep. Leave your bloglink, will follow you back ✌



We can chatting here







Queen's}
Sunday 3 November 2013 | 01:19 | 0Comment

Assalamualaikum. Annyeong.



Holla gais! Huh dah lama tak update. Rinduuuunyaaaa kat blog ni. Macam gete lah pulak -.- Hahaha takpa lah. Kesah pulak aku. Hahaha. Okay. Berbalik kepada tajuk kita. Haa Queen? Apa tu? Ratu? Adakah aku akan cerita pasal ratu? LOL merepek. Bukan ratu lah. Aku nak cerita pasal bangunan baru kat kepayan tu. Nama bangunan tu Queen's. Hohoho. Sebelum ni aku tak pernah nampak pun bangunan tu & tak pernah dengar pun nama bangunan Queen's selama aku hidup ni. Cewah. Hahaha. Um bangunan tu boleh tahan ah besar. Bukan besar ja, dalam dia luas and bertingkat tingkat. Ntah berapa tingkat ntah. Lupa. Takda masa aku nak kira berapa tingkat tu bangunan. LOL. Actually, aku, jati, bebeh & nisa pegi sana bukan saja saja nak usha usha ke apa. Haha tapi kami nak cari kerja. Act, aku taknak kerja pun. Tapi mummy aku yang nak sangat kerja kat sana. Ntah apa yang best ntah. Besar tu memang besar bangunan dia. Tapi....Aih malas ah nak kerja ni. Aku baru 15 tahun kot. Lepasan pmr. Mana ada pengalaman kerja ni -.- Ish. Hm haaaa apa sudah aku mau cakap tadi tu..Hm aku lupa sudah. Jap aku ingat balik. LOL. Hm.... haaa lagipun tempat tu bosan yang teramat amat bosan. Lagipun aku tengok pakcik pakcik (Actually, security tu bukannya tua sangat. Umur diorang dalam lingkungan 20-25 gitu lah. Tapi kami saja ja panggil diorang pakcik. Hahaha karang kalau kami panggil diorang "abang", bertambah lah miang diorang tu -.-) Lagipun pakcik security tu macam ada dua orang ja. Bila round round mall tu, pakcik pakcik tu mesti ada. Dekat sana ada, dekat situ. Aih pendekkan cerita, mana ja kami ada, disitu ada pakcik pakcik security. Hahaha lol. Macam mana lah kalau kami diterima kerja kat sana. Wuuu aku tak dapat bayangkan. Hahahaha. Tapi time kami duduk duduk sembang sembang kat meja tingkat bawah, aku dengan nisa ternampak ada sorang abang handsome ni, Ya Allah, handsome dia tak terkata :* Hihihi. Aku syak dia tu pekerja kat sana jugak. Hmmmm UGH! TAK SABAR NAK KERJA KAT SANA! LOL. Eh apa pasal aku excited sangat ni -.- Macam gedik je. Macam gedik je. Hahahahaha. K aku dah takda idea. Hohoho. Aku tau korang (korang? eh ada ke orang nak baca blog aku ni? -.- hm) hahaha. whatever lah. Yang penting aku bahagia. LOL. Okay.


Yuhuu~ Thanks sebab sudi baca. Ada wechat? Jom wechat! Add aku id: AydaQithh *tetiba